Saturday 27 April 2013

اكيد الدنيا هتتزبط

الموضوع المره دي هيكون مختلف شويه علشان الموضوع دا لناس معينه .

كل الي يعرفوني عارفين اني كنت في فتره مكتئب و مكنتش واثق في حد و كنت حتى مش بحب نفسي بس في ناس وقفه جنبي و استحملتني مع اني كنت نكدي اوي بصراحه بس الحمد لله و اقنعوني اني لازم ابطل تشائم و ابدا صفحه جديده و اعرف ناس جديده و اكسب الناس و فعلا بدأت اعمل زي ما قالولي و هما ساعدوني في اني اعرف ناس جديده و كده و فعلا بدأت ابقي مبسوط و بدأت اني اثق في نفسي و احب نفسي و طبعا هما السبب في كل الي انا وصلتلو دلوقتي 

احب اقولكو انكم بجد خلتوني مبسووط بجد من قلبي و خلتوني اثق في نفسي و احب نفسي و بجد بينتولي اني بجد شخصيه كويسه و تتحب  مش زي ما كنت فاكر ان محدش بيطقني 

الموضوع دا لي : ميرنا مجدي -  نور طارق - ناريمان طارق - خالد حفني - اسلام حسن - عمر طارق - رامي حسام - نور كوريم - احمد مدحت - مصطفي عبد 
الخالق - روان اشرف - نادين طارق - نوران طارق - فرح طارق -  ريم سعيد -  ندى اسماعيل  -عبد الرحمن فاروق 

بجد انا مش لاقي كلام اقولو بس بجد شكرا ليكو كلكو و يارب نفضل اصحاب .علطول

No comments:

Post a Comment