Friday 1 March 2013

ببساطه انا ليه بكتب هنا

انا ولد عادي قربت علي 18 سنه، و زي اي شخص بحلم، بحلم بحاجات كتيره هتعرفوها مع الوقت بس المشكله ان دلوقتي اي حد بيقول حاجه نفسه يعملها او كبيره الناس بتتريق عليه و يقلولك:" ههههههه انت بتحلم يعم ايه الي انت عايز تعمله دا، دا تفاهه و كلام فاضي" و لما تيجي مثلا تقلهم مثال لواحد فكر ف حاجه و عملها فعلا و خطوه بخطوه يقلولك:" و انت هتقارن نفسك بدا انت عبيط يابني" و انا فعلا عندي ناس كتيير اوي كانت بتقولي كده، بس انا نفسي في حد يسمعني او يبقي ليا صوت، حد يفهمني و ناس تعرف قيمتي و يبقا في ناس بتشجعني مش زي اصحابي اكتر حاجه عملوها اتريقوا و ضحكوا، انا بكتب هنا عشان اوصل افكاري لواحد او حتي اثنين و ممكن اي حد يقرا كلامي اكيد في المش هيعجبه كلامي بس كفايه عندي اني لقيت طريقه اقدر يبقى ليه صوت و ابقى راضى عن ألي انا بعمله و بكتبه .

No comments:

Post a Comment